Met onze beheerlockers voor IT & bedrijfsmiddelen kan je op een veilige en gecontroleerde manier toezien op wie toegang heeft tot je gedeelde bedrijfsmiddelen en wie ze op welk tijdstip gebruikt. Elke handeling van de gebruiker wordt dus automatisch opgeslagen. Zo raak je nooit meer bedrijfsmiddelen kwijt en wordt er efficiënter gewerkt!
Beheer lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) via een centraal systeem, beschikbaar via deskop of app.
Gebruikers kunnen vooraf bepaalde bedrijfsmiddelen reserveren via de Keynius lockersoftware voor smart lockers.
Lockers kunnen eenvoudig toegewezen, gebruikt en verlaten worden. Dat geldt ook voor het online beheer van de lockers, artikelen en gebruikers.
Stel makkelijk real-time en historische rapportages samen in de online beheersoftware.
Wil je dat de juiste persoon toegang heeft tot de locker(s)? Dan is het handig dat je ook kunt bepalen op welke wijze die toegang mogelijk is. Dat kan door een enkele authenticatie via bedrijfspas, pincode, QR of App, maar ook een dubbele authenticatie. In dit geval wordt de elektronische locker pas na twee toegangshandelingen vrijgegeven.
Via de cloud-oplossing heb je nooit meer werk of kosten aan (aanschaf of onderhoud van) servers en software én heb je ook een uiterst veilige oplossing met o.a. volledige end-to-end encryptie.
Koppel de vele beschikbare API’s eenvoudigweg met je eigen (user) managementsysteem om voor het lockerbeheer je eigen gegevens te gebruiken.
Benieuwd hoe we je de juiste beveiligingsoplossing kunnen garanderen?
Kom langs in onze showroom of maak een afspraak via onderstaand contactformulier.