Lockers kunnen perfect gebruikt worden als uitgiftepunt om producten en bedrijfsartikelen uit te geven zodat je daarvoor geen mensen moet inzetten. Zo kunnen werknemers bijvoorbeeld makkelijk bedrijfsitems ophalen of kunnen service- en gezondheidsproducten makkelijk ter beschikking worden gesteld.
Bied je medewerkers, bezoekers en klanten de beste service zonder dat je daarvoor personeel nodig hebt en dat allemaal dankzij onze uitgiftelockers.
Bepaal zelf wie toegang heeft. Geregistreerd of anoniem.
Open de locker door gebruik te maken van de locker-authenticatie die het beste past bij je situatie. Dit kan gaan van een pasje of cijferslot tot een pincode of app.
Koppel de vele beschikbare API’s eenvoudigweg met je eigen (user) managementsysteem om voor het lockerbeheer je eigen gegevens te gebruiken.
Beheer lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) via een centraal systeem, beschikbaar via deskop of app.
Stel artikelen al dan niet met betaling ter beschikking van je gebruikers, via pin, de smartphone app, op rekening, of bijvoorbeeld via een medewerkersaccount.
Bewaar een overzicht van welke artikelen of producten er reeds werden uitgegeven en dus ook van wat de voorraad in de lockers is.
Garandeer de veiligheid van de artikelen in je lockers én van de gegevens.
Stel makkelijk real-time en historische rapportages samen in de online beheersoftware.
Laat server- en softwarekosten voor wat ze zijn door gebruik te maken van onze cloud-oplossing, voorzien van volledige end-to-end encryptie.
Kies voor het eenvoudig uitnemen, indien nodig betalen en evt. ook weer retourneren van artikelen en producten. Dat geldt ook voor het online beheer van de lockers, artikelen en gebruikers.
Benieuwd hoe we je de juiste beveiligingsoplossing kunnen garanderen?
Kom langs in onze showroom of maak een afspraak via onderstaand contactformulier.